Articole, Devoționale

De ce scriu?

Cândva, pe la 11-12 ani, scrisul era un hobby secret. Nu îmi plăcea să vorbesc despre el deoarece mă temeam că mi se va cere manuscrisul și cititorului i se va părea ridicol ce era în imaginația mea. Tot timpul meu liber îl dedicam inventării de povești, inspirate din filme și îmbinate cu ce îmi trecea prin cap. Visam să ajung cândva o scriitoare talentată și populară. Visam să vizionez filme făcute după cărțile mele.

Până în perioada liceului, stilul meu a suferit multe transformări. Apoi m-am oprit. Acum dacă aș încerca să scriu ficțiune, nu aș avea aceeași cursivitate în scriere, ori spontaneitate în crearea de idei.

Am prins drag de citit, ceea ce, paradoxal, nu obișnuiam să fac pentru că eram prea ocupată cu creațiile mele. Genurile de cărți abordate au variat de-a lungul timpului. Momentan beletristica nu e printre interesele mele principale.

Cu ceva timp înainte să creez blogul Scrisori pentru tine, am simțit că am multe idei pe care aveam nevoie să le aștern pe hârtie. Vedeam în ceea ce scriam influența cărților citite, articolelor și convingerilor mele. Dar de data aceasta, nu îmi mai era rușine să dau și altora să citească. Voiam să împărtășesc lucrurile învățate și să influențez în bine prin ceea ce scriu.

Numele blogului a fost o parte dificilă. Voiam să conțină ceva legat de feminitate, dar simțeam că nu mă pot rezuma doar la atât.

Mă gândeam la Scriptură, la epistolele apostolilor, iar atunci s-a aprins beculețul.

Îmi doream să transmit, la fel ca ei, încurajări, îndrumări, inspirație, după cum Domnul îmi punea pe inimă. Fiecare articol sau gând e ca o scrisoare, adresată unui suflet.

Nu oblig pe nimeni să îmi citească gândurile. Scriu din inimă celor care sunt pe aceeași undă ca mine, celor care doresc o schimbare în mai bine, în anumite domenii.

Scriu și spun lucrurilor pe nume, de multe ori sunt mai acidă, însă depinde mult și de subiect.

Scriu pentru că îmi place să împărtășesc idei, sfaturi, să învăț alte persoane și să inspir.

Scriu pentru că simt că face parte din chemarea mea.

Dacă și tu simți că scrisul este un lucru pe care îl faci cu plăcere, cu lejeritate, atunci simte-te liber/liberă să îți așterni ideile în mediul în care crezi că ți se potrivește (online, în format clasic pe hârtie, etc.)

Scrie ceea ce crezi că se merită a fi citit, pentru că un om care îți accesează lucrarea investește timp și energie pentru acest lucru.

Lasă ceva de gândit, ceva de învățat, ceva care să îi miște sufletul.

Poate că te încearcă frica și nu ai curaj să începi. Scrie ceva pe pagina ta (de pe rețelele de socializare) vezi care este impactul și ia o decizie!

Cine știe? Poate că vei avea parte de lucruri la care nici nu te aștepți.

Cu drag,

ty12631

 

Lasă un comentariu