Devoționale, Maternitate /pentru mame, recenzii

Binecuvântare pentru generații – revista Suflet de Femeie

De multe ori m-am gândit la ce se va spune despre mine în generațiile care vor veni. Ce influență ar rămâne în urma mea, ce caractere, ce familii. Este suficient să privești în propriul tău cămin, fie că ești căsătorită sau necăsătorită și apoi la antecesorii tăi și ai partenerului (dacă este cazul).

Indiscutabil, ceva din generația precedentă a fost moștenit de următoarea. Și în cazul în care acel lucru este ceva rău, odată conștientizat, stă în datoria ta să frângi acel lanț dureros pentru că altfel, există riscul de a fi dus mai departe și în loc ca urmașii să prospere, să fie fericiți în acel domeniu al vieții, ei să aibă parte de acel neajuns care dăunează.

Pe mine această perspectivă mă responsabilizează pentru felul în care trăiesc în prezent. Nu am familia perfectă, dar doresc din toată inima să transmit mai departe, în mijlocul căminului meu, cât și în afara lui, o moștenire de lucruri bune, edificatoare și cu un impact pentru Împărăția lui Dumnezeu.Și draga mea, acest lucru nu se întâmplă la câteva mari evenimente, ci din ceea ce facem în fiecare zi.

Bucățică cu bucățică, ne umplem „lada de zestre” pentru generația curentă și cea viitoare.Ann Voskamp scria că ceea ce facem în fiecare zi contează mai mult decât ceea ce facem din când în când. Nu am nimic la îndemână să o contrazic.

A sclipit vreodată această perspectivă generațională în inima ta?

Aș dori să îți împărtășesc mai multe gânduri pe această temă și dacă ești interesată, te invit să citești articolul meu intitulat Binecuvântare pentru generații care a fost publicat în revista Suflet de Femeie, numărul 48.

Este disponibilă în format electronic gratuit, oricând la dispoziția ta. Te încurajez cu drag să o răsfoiești și să îți acorzi câteva minute de „răsfăț sufletesc” care, sper eu, să îți alimenteze focul lăuntric și să te motiveze să fii îndrăzneață și curajoasă în toate domeniile vieții tale.

Toate revistele sunt disponibile aici.

Articole precedente în revista Suflet de Femeie:

Femeia cu vasul de alabastru

Lectură ziditoare!

Cu dragoste,

Lasă un comentariu